Bydgoszcz

60 min 100 zł

Informacje o specjaliście

O mnie

Fizjoterapią zawodowo zajmuję się od ponad 10 lat, jest to również moja pasja, której oddaje się z pełnym zaangażowaniem. Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w kursach i szkoleniach z zakresu najnowocześniejszych metod fizjoterapeutycznych. Posiadam certyfikaty między innymi: terapii manualnej wg koncepcji Maitland, Kinetic Control, PNF, Neurac(SET), Intensywna i Funkcjonalna Rehabilitacja Chorych po Niepostępującym Uszkodzeniu OUN, Kinesiology taping. Od początku swojej działalności zawodowej świadczę wizyty domowe, które według moich

obserwacji wpływają niezwykle korzystnie na proces rehabilitacji chorego. Zajmuję się usprawnianiem pacjentów z problemami ortopedycznymi i/lub neurologicznymi. Pracuję z pacjentami po wymianie stawu kolanowego, biodrowego, złamaniach oraz po długotrwałym unieruchomieniu, interwencjach chirurgicznych w obrębie narządu ruchu, urazach i w przeciążeniowych bólach stawów. Pomagam także pacjentom po udarach mózgu, urazach mózgowo-czaszkowych, zabiegach neurochirurgicznych w obrębie kręgosłupa, z SM i bólami kręgosłupa. W swojej pracy z pacjentami stosuję najczęściej terapię manualną, terapię funkcjonalną, kinezyterapię oraz różne formy masażu.

Wykształcenie

• 10.2010 - 06.2013

Gdański Uniwersytet Medyczny Wydział Nauk o Zdrowiu

Dyplomy i certyfikaty