efizjoterapia.pl loading

Obowiązuje od 1 maja 2019 roku.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez efizjoterapia.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Definicje:
    1. Usługodawca – CRYSTALCOMP Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze 64-181, ul. Dzika 4A/16, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Zielona Góra XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000706975, NIP 9731048196, REGON 368864422
    2. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: https://efizjoterapia.pl.
    3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
    4. Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która (i) dokonała Rejestracji w Serwisie, lub (ii) dokonała rejestracji w Serwisie z wykorzystaniem serwisu Facebook, lub (iii) dokonała rezerwacji terminu u Specjalisty za pomocą Kalendarza Wizyt.
    5. Specjalista – korzystający z serwisu, będący fizjoterapeutą, rehabilitantem, terapeutą lub inną osobą niewymienioną powyżej wykonującą czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych, świadczącą usługi zdrowotne, medyczne lub paramedyczne.
    6. Placówka – miejsce wykonywania czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych, usług zdrowotnych, medycznych lub paramedycznych.
    7. Właściciel – korzystający z serwisu, który jest osobą upoważnioną do zarządzania informacjami o Placówce. Uprawnienia te są weryfikowane przez Usługodawcę.
    8. Profil – zbiór informacji na temat Specjalisty umieszczony w Serwisie w postaci podstrony Serwisu posiadającej unikalny adres URL.
    9. Rejestracja – proces utworzenia Konta.
    10. Konto – wpis w bazie danych Serwisu, dotyczący Użytkowników lub Specjalistów, z którego wynika możliwość dostępu do określonych Usług.
    11. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
    12. Kalendarz Wizyt – program komputerowy będący narzędziem do zarządzania grafikiem pracy Specjalisty, umożliwiający Użytkownikowi dokonanie rezerwacji terminu u Specjalisty przez Internet oraz samodzielne dodawanie terminów dostępnych do zarezerwowania przez Specjalistę.
  2. Usługodawca świadczy Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu.

§2. Rodzaje i zakres Usług

  1. Usługodawca świadczy między innymi następujące Usługi:
    1. umożliwia Użytkownikom publikowanie informacji i opinii o Specjalistach skatalogowanych według województw, miast i kategorii;
    2. udostępnia wyszukiwarkę Specjalistów i Placówek;
    3. powiadamia o nowych informacjach i opiniach;
    4. umożliwia zweryfikowanym Specjalistom podawanie i korygowanie informacji o sobie, odnoszenie się do opinii Użytkowników;
    5. umożliwia rezerwację terminu u Specjalistów i w Placówkach, które udostępniły taką możliwość.
  2. Informacje i opinie o Specjalistach i Placówkach publikowane są w formie rankingów, w których miejsce na liście zależy m.in. od otrzymanych opinii.
  3. Pozycja Specjalisty w wynikach wyszukiwania w Serwisie może zależeć w szczególności od takich czynników jak dostępność terminów w Kalendarzu Wizyt, poziom lub jakości uzupełnienia Profilu oraz zawarta z Usługodawcą odpłatna umowa.
  4. Dostęp do większości usług Serwisu jest bezpłatny, w szczególności nie są pobierane opłaty za rejestrację oraz publikowanie podstawowych informacji o Specjalistach i Placówkach. Usługodawca nie pobiera opłat za opinie i komentarze zamieszczane w Serwisie.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia opłat od dowolnych usług świadczonych w ramach Serwisu i jednocześnie zobowiązuje się poinformować o zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem
  6. Aktualnie obowiązują następujące opłaty określone przez usługodawcę za świadczenie usług określonych w §2 niniejszego regulaminu:
    • 99 zł netto miesięcznie: Pakiet Premium dla Specjalisty lub Placówki (dla jednego konta Specjalisty)
    • 39 zł netto miesięcznie: opłata dla Placówki za każde dodatkowe konto Specjalisty
    • konto pacjenta / konto Specjalisty / konto Placówki w Pakiecie Start są darmowe.

§3. Warunki świadczenia usług

  1. W celu korzystania z Usług należy spełnić poniższe warunki techniczne:
    1. posiadać dostęp do sieci Internet,
    2. posiadać przeglądarkę internetową (jedną z następujących): Firefox, Chrome, Safari, IE, Opera, zaktualizowaną do najnowszej wersji.
  2. Każdy korzystający z Internetu może zapoznawać się z informacjami i opiniami o Specjalistach oraz korzystać z wyszukiwarki.
  3. Każdy Użytkownik może zarezerwować termin u Specjalisty za pomocą Kalendarza Wizyt, pod warunkiem zweryfikowania numeru telefonu komórkowego oraz adresu e-mail.
  4. Zarezerwowanie wizyty u Specjalisty jest możliwe wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika wyraźnej zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia 679/2016, tzw. RODO) oraz udostępnienia tych danych wybranemu Specjaliście. Usługodawca informuje, że brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia uniemożliwi zarezerwowanie wizyty.
  5. Użytkownik może również:
    1. wystawiać opinie o Specjalistach;
    2. dodawać i poprawiać informacje o Placówkach;
    3. zgłaszać nadużycia.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w związku z modernizacją lub przebudową Serwisu albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usług nie były uciążliwe dla Użytkowników.
  7. Usługodawca nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności stanowiących siłę wyższą (pożary, powodzie, klęski żywiołowe lub meteorologiczne itp.).
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Specjaisty lub Placówki za fakt niestawienia się przez Użytkownika w umówionym terminie, zarezerwowanym za pośrednictwem Kalendarza Wizyt. Usługodawca nie odpowiada wobec Użytkownika za brak możliwości zrealizowania zarezerwowanego za pomocą Kalendarza Wizyt terminu z przyczyn leżących po stronie Specjalisty lub Placówki. W przypadku konieczności odwołania wizyty zainteresowane strony obowiązane są odwołać rezerwację za pośrednictwem Serwisu lub telefonicznie u wspomnianego specjalisty.
  9. Specjalista ma możliwość zablokowania wybranym przez siebie Użytkownikom rezerwacji terminów wizyt za pomocą Kalendarza Wizyt. Usługodawca nie odpowiada za niedogodności jakie mogą wystąpić w związku z tym dla Użytkowników.

§4. Dodawanie opinii i informacji o Specjalistach i Placówkach

  1. Opinie opatrywane są podpisem (nickiem) Użytkownika.
  2. Opinie i informacje o Specjalistach mogą dotyczyć wyłącznie działalności zawodowej Specjalisty.
  3. Opinie i informacje o Specjalistach mogą opierać się jedynie na osobistych doświadczeniach Użytkownika dotyczących danego Specjalisy (doświadczenia na linii Specjalista - Pacjent) i muszą one dotyczyć wizyty, która miała miejsce. Nie jest dopuszczalne umieszczanie opinii wspólnych przez kilka osób, opinii dotyczących szeroko rozumianych spraw odnoszących się do kompetencji ZUS, w tym dotyczących orzekania o statusie osoby niepełnosprawnej oraz związanych z działalnością Specjalistów jako biegłych sądowych lub prokuratorskich. Opinie i informacje nie mogą opierać się na relacjach osób trzecich, w tym małżonków, członków rodziny itp. Wyjątek stanowi opisywanie leczenia dzieci, osób w podeszłym wieku, osób niezdolnych do samodzielnego wystawienia opinii oraz leczenia zwierząt.
  4. Jeden Użytkownik może zamieścić tylko jedną opinię na Profilu jednego Specjalisty. Opinia może dotyczyć kilku zdarzeń medycznych (wizyt, badań, zabiegów). Wielokrotne umieszczanie opinii przez tego samego Użytkownika jest zakazane, a system Usługodawcy blokuje możliwość dodawania kolejnych opinii. Użytkownik może jednak edytować poprzednio umieszczoną opinię.
  5. Niedozwolone jest zamieszczanie w opiniach treści reklamowych, marketingowych lub odnoszących się do tzw. lokowania produktu. Niedozwolone jest również umieszczanie w opiniach linków do stron internetowych.
  6. Niedozwolone jest umieszczanie opinii przez Specjalistów na własnych Profilach oraz jakiekolwiek próby manipulacji opiniami, informacjami i ocenami.
  7. Niedozwolone jest umieszczanie opinii i komentarzy, które nie są zgodne z prawdą.
  8. Informacje, opinie i komentarze nie mogą naruszać prawa, dóbr osobistych, ani zasad współżycia społecznego. W szczególności niedozwolone jest używanie w opiniach wyrażeń wulgarnych, niecenzuralnych i obraźliwych, stosowanie przezwisk, odnoszenie się do sfery prywatnej i rodzinnej, oskarżanie o popełnienie przestępstwa, wzywanie do stosowania przemocy lub do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. Niedozwolone jest również dodawanie opinii, które mogą zostać uznane za pomówienie lub które kwestionują treści umieszczone przez Specjalistę w Serwisie lub kwestionują kwalifikacje zawodowe Specjalisty.
  9. Osoby zatrudnione lub współpracujące z tą samą Placówką nie mogą nawzajem dodawać opinii o innych osobach zatrudnionych lub współpracujących z tą Placówką. Specjaliści o tej samej specjalizacji nie mogą wzajemnie dodawać o sobie opinii.
  10. Użytkownik zamieszczając opinię w Serwisie oświadcza, że wystawiona przez niego opinia lub komentarz jest prawdziwy i zgodny z rzeczywistym stanem rzeczy.
  11. Usługodawca ma prawo odmówić opublikowania opinii, komentarzy i informacji, a już opublikowane opinie, komentarze i informacje usunąć, jeżeli są sprzeczne z niniejszym Regulaminem lub przepisami prawa. W przypadku usunięcia opinii, komentarzy lub informacji Użytkownikowi w stosunku do Usługodawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
  12. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść informacji, opinii i komentarzy przekazywanych przez Użytkowników lub Specjalistów.
  13. Usługodawca ma prawo wymagać od Użytkownika zamieszczającego opinię dodatkowej weryfikacji np. za pomocą konta w serwisie Facebook.

§5. Profile Specjalistów, zweryfikowane Profile

  1. Utworzenie Profilu nowego Specjalisty wymaga podania co najmniej podstawowych informacji o nim.
  2. Podstawowe informacje o Specjaliście obejmują: tytuł zawodowy, imię i nazwisko, województwo, miejscowość wykonywania czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych lub innych wskazanych w §1 pkt. 1 lit. e i kategorię Specjalisty, a także dane adresowe i kontaktowe miejsca przyjmowania pacjentów. Usługodawca zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania i edytowania informacji w zakresie numeru telefonu oraz innych danych kontaktowych Specjalisty. Samodzielnie zamieszczanie tego typu informacji na Profilach może skutkować usunięciem tych informacji oraz blokadą pola, na którym taką informację zamieszczono. Dostęp do zablokowanego pola Profilu odbywa się wówczas za pośrednictwem Usługodawcy.
  3. Jeden Specjalista może mieć wyłącznie jeden Profil. Niedozwolone jest utworzenie Profilu wspólnego dla kilku Specjalistów. Profile powtarzające się będą usuwane.
  4. W polach Profilu oznaczonych odpowiednim komentarzem nie można umieszczać innych informacji niż wynikające z tego komentarza. Dla uniknięcia wątpliwości w polu oznaczonym komentarzem “imię i nazwisko” można wpisać wyłącznie imię i nazwisko danego Specjalisty. Zasada ta stosuje się odpowiednio do innych pól.
  5. Każdy Specjalista może utworzyć swój Profil lub potwierdzić informacje zawarte na Profilu utworzonym uprzednio w Serwisie. W tym celu niezbędne jest dokonanie rejestracji w Serwisie.
  6. Profil utworzony lub potwierdzony przez Specjalistę oznaczony jest, jako „Profil zweryfikowany”.
  7. Na Profilu zweryfikowanym Spcjalista otrzymuje dodatkowe uprawnienia, a w szczególności może:
    1. edytować informacje o sobie;
    2. dodać swoje zdjęcie;
    3. odpowiadać na opinie wystawione przez Użytkowników w formie komentarzy;
    4. przeglądać statystyki Profilu,
    5. kontaktować się z Użytkownikami.
  8. Specjalista może zamieszczać jedynie swoje zdjęcie, umożliwiające jego rozpoznanie. Zamieszczając zdjęcie w Serwisie, Specjalista wyraża zgodę na rozpowszechnianie i publiczne udostępnianie swojego wizerunku. Usunięcie Konta nie ma wpływu na powyższą zgodę. Zabrania się zamieszczania zdjęć innych osób, a także wszelkiego rodzaju utworów graficznych (np. logotypów). Zezwala się, ze względu na cechy formatu cyfrowego, na retusz fotografii, pod warunkiem, że będzie on polegał na zastosowaniu korekty globalnej, która polepsza jakość (np. nasycenie, kontrast). Nie zezwala się natomiast na stosowanie zabiegów selektywnych w celu dodawania lub odejmowania elementów, łączenia kilku fotografii lub zmiany jej oryginalnej kompozycji. Zabronione jest również zamieszczanie zdjęć o zabarwieniu pornograficznym lub nielicujących z profesjonalnym charakterem Serwisu.
  9. Zdjęcie niespełniające powyższych kryteriów może zostać usunięte przez Usługodawcę bez ostrzeżenia i konieczności powiadomienia Specjalisty.
  10. Zamieszczając zdjęcie w Serwisie, Specjalista udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieograniczonej w czasie, nieodpłatnej licencji na korzystanie ze zdjęcia na terytorium całego świata, na polach eksploatacji takich jak: zwielokrotnianie techniką analogową i cyfrową, wprowadzanie do pamięci komputera, wprowadzanie do sieci komputerowej lub multimedialnej, wprowadzanie do obrotu, najem, dzierżawa, publiczne udostępnianie w miejscu i czasie wybranym przez Usługodawcę, wyświetlanie, nadawanie, reemitowanie, odtwarzanie, umieszczanie zdjęcia w bazach danych, wykorzystania zdjęcia w celu promocji Usługodawcy i prezentacji zdjęcia w Serwisie. Usunięcie Konta przez Specjalistę nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.
  11. Usługodawca ma prawo odmówić opublikowania informacji na temat Specjalisty, w tym zdjęcia, a opublikowane usunąć, jeżeli zostanie stwierdzona ich nieprawdziwość.

§6. Profile Placówek, zweryfikowane Profile

  1. Utworzenie Profilu nowej Placówki wymaga podania co najmniej podstawowych informacji o niej.
  2. Podstawowe informacje o Placówce obejmują: nazwę placówki medycznej, kategorię, województwo, miejscowość, a także dane adresowe i kontaktowe. Usługodawca zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania i edytowania informacji w zakresie numeru telefonu oraz innych danych kontaktowych Placówki.
  3. Każda Placówka może posiadać tylko jeden Profil. Niedozwolone jest utworzenie Profilu wspólnego dla kilku Placówek. Profile powtarzające się będą usuwane.
  4. Profil Placówki może dotyczyć tylko jednej fizycznej lokalizacji Placówki. Jeżeli Placówka ma kilka fizycznych lokalizacji, to każda z tych lokalizacji powinna zostać objęta osobnym Profilem.
  5. Właściciel może utworzyć Profil Placówki lub potwierdzić informacje zawarte na już istniejącym Profilu Placówki. W tym celu niezbędne jest dokonanie rejestracji w Serwisie.
  6. Profil utworzony lub potwierdzony przez Właściciela oznaczony jest, jako „Profil zweryfikowany”.
  7. Na Profilu zweryfikowanym Placówki Właściciel otrzymuje dodatkowe uprawnienia, a w szczególności może:
    1. edytować informacje o Placówce;
    2. dodać logotyp Placówki;
    3. przeglądać statystyki Profilu.
  8. Właściciel może zamieszczać w ramach Profilu Placówki jedynie logotyp Placówki. Właściciel wyraża zgodę na rozpowszechnianie i publiczne udostępnianie tego logotypu zamieszczonego przez siebie w Serwisie. W przypadku, gdy na logotyp Placówki udzielono prawa ochronnego na znak towarowy, Właściciel wyraża zgodę na korzystanie z tego logotypu w zakresie niezbędnym do świadczenia Usług przez Usługodawcę.
  9. Zabronione jest zamieszczanie logotypów nielicujących z charakterem Serwisu. Logotypy niespełniające powyższego kryterium mogą zostać usunięte przez Usługodawcę bez ostrzeżenia i konieczności powiadomienia Właściciela o tym fakcie.
  10. Usługodawca ma prawo odmówić opublikowania informacji na temat Placówki, a opublikowane informacje usunąć, jeżeli zostanie stwierdzona ich nieprawdziwość.

§7. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług. Rejestracja i logowanie.

  1. Zawarcie umowy o świadczenie Usług następuje poprzez (i) rejestrację w Serwisie, lub (ii) rejestrację w Serwisie za pomocą serwisu Facebook, lub (iii) zarezerwowanie terminu u Specjalisty za pomocą Kalendarza Wizyt.
  2. Zawarcie umowy o świadczenie Usług wiąże się z wyrażeniem zgody na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu bez konieczności składania w tym celu dodatkowych oświadczeń. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
  3. Zawierając umowę o świadczenie Usług Użytkownik, Specjalista lub Właściciel: potwierdza autentyczność podanych przez siebie danych.
  4. Zawierając umowę o świadczenie Usług Użytkownik, Specjalista lub Właściciel przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą publicznie prezentowane w Internecie.
  5. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  6. W celu Rejestracji Użytkownik lub Specjalista wypełnia formularz zamieszczony na stronie https://efizjoterapia.pl/rejestracja/. Rejestracja jest również możliwa w procesie rezerwacji terminu u Specjalisty za pomocą Kalendarza Wizyt.
  7. Rejestracja i logowanie odbywa się za pomocą funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę.
  8. W przypadku cofnięcia zgody na którykolwiek z warunków Regulaminu Użytkownik zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia swojego Konta lub zawiadomienia Usługodawcy o cofnięciu zgody.
  9. Użytkownikowi będącemu konsumentem w rozumieniu właściwych przepisów, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać drogą elektroniczną na adres kontakt@efizjoterapia.pl. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
  10. Usługodawca zapewnia Użytkownikom i Specjalistą dostęp do własnych danych osobowych oraz umożliwia ich poprawianie i uzupełnianie.
  11. Utworzenie nowego Profilu lub przejęcie przez Specjalistę istniejącego Profilu wymaga wypełnienia formularza. Specjalista może zostać poproszony o weryfikację posiadanych uprawnień do wykonywania zawodu. W tym celu niezbędne będzie przesłanie do Usługodawcy, w wyznaczonym terminie, skanów dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania zawodu lub przesłanie numeru PWZ.numeru PWZ lub dokumentu potwierdzającego zdobyte wykształcenie (w przypadku Specjalistów i przejęcia profilu). Przesyłane przez Specjalistę informacje służą wyłącznie potwierdzeniu jego prawa do wykonywania zawodu. Brak przekazania powyższych informacji skutkuje brakiem możliwości utworzenia lub przejęcia Profilu.
  12. Użytkownik będący Właścicielem potwierdza swoje uprawnienia do administrowania Profilem Placówki. W takim przypadku Usługodawca rejestruje Użytkownika jako Właściciela.
  13. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności wprowadzonych przez Użytkownika danych, Usługodawca może zażądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane.
  14. Niedopuszczalne jest posiadanie przez jednego Użytkownika więcej niż jednego Konta.
  15. Zabrania się udostępniania swojego Konta osobom trzecim.
  16. Zabrania się korzystania z Kont należących do osób trzecich.
  17. Użytkownik może rozwiązać umowę o świadczenie Usług poprzez skasowanie swojego Konta.
  18. Specjalista może rozwiązać umowę o świadczenie Usług poprzez skasowanie swojego Konta
  19. Specjalista może rozwiązać umowę o świadczenie Usług poprzez skasowanie swojego Konta, z tym że okres wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc ze skutkiem na koniec bierzącego miesiąca.
  20. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy o świadczenie Usług poprzez skasowanie Konta, jeżeli działanie Użytkownika lub Specjalisty jest niezgodne z prawem, Regulaminem lub godzi w wizerunek Serwisu. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowyUst. 19 stosuje się.

§8. Odpowiedzialność

  1. Użytkownik i Specjalista są odpowiedzialni za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Profilu lub Konta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Profilu lub Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik i Specjalista zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę materiałów i informacji umieszczonych w Serwisie przez Użytkownika, Placówkę lub Specjalistę. Usługodawca nie odpowiada za roszczenia Użytkowników, Placówek, Specjalistów oraz osób trzecich, których prawa i uzasadnione interesy zostały naruszone poprzez te materiały. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Usługodawca nie jest zobowiązany do sprawdzenia lub weryfikacji materiałów lub informacji zamieszczanych przez Użytkowników.
  3. Użytkownik, Placówka lub Specjalista ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem tajemnicy zawodowej, innej informacji poufnej lub tajemnicy przedsiębiorstwa, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
  4. Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z Serwisu i udostępnianych przez niego Usług odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika lub Specjalisty. Wszelkie umieszczone w Serwisie informacje i materiały, a także dostarczane za pośrednictwem Serwisu usługi nie są objęte gwarancją co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
  5. Usługodawca nie odpowiada za wady fizyczne i prawne oferowanych Usług bezpłatnych oraz za należytą jakość towarów i usług bezpłatnych. Usługodawca nie odpowiada także za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zaciągniętych przez kogokolwiek, za pośrednictwem Serwisu, zobowiązań oraz zdolności tych osób do zaciągania zobowiązań.
  6. Odpowiedzialność Usługodawcy za należytą jakość towarów i usług odpłatnych określają przepisy szczególne, stanowiące podstawę świadczeń odpłatnych.
  7. Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania Serwisu w całości albo w części.
  8. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika lub Specjalistę i uniemożliwienia dostępu do tych danych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem tego Użytkownika lub Specjalisty za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.
  9. W stosunku do podmiotów innych niż konsumenci, Usługodawca odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane z wyłącznej winy umyślnej Usługodawcy. Wyłączona jest odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści.

§9. Tryb zgłaszania zastrzeżeń i postępowania reklamacyjnego

  1. Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jego funkcjonowaniem.
  2. Zastrzeżenia co do rzetelności opinii zawartych w Serwisie zgłasza się bezpośrednio przy danej opinii za pomocą przycisku "zgłoś nadużycie". Zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Usługodawcę w terminie 14 dni roboczych.
  3. Pozostałe zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: kontakt@efizjoterapia.pl.
  4. Odpowiedzi na zgłoszenia będą udzielane na adres poczty elektronicznej Użytkownika lub Specjalisty.
  5. Zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, problemy i uwagi związane ze świadczonymi usługami w ramach Serwisu mogą być reklamowane przez Użytkownika, Placówkę lub Specjalistę w terminie 21 dni od daty zdarzenia, poprzez zgłoszenie na adres: kontakt@efizjoterapia.pl.
  6. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 21 dni od dnia jej wniesienia. Jeżeli termin ten nie będzie mógł być dotrzymany, Usługodawca powiadomi przed jego upływem o przyczynach opóźnienia i wyznaczy kolejny termin.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać ona będzie z nieznajomości niniejszego Regulaminu, jego załączników lub przepisów prawa. Reklamacje zawierające treści wulgarne lub obraźliwe wobec Usługodawcy nie będą rozpatrywane.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w ważnych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany funkcjonalności Serwisu, zmiany profilu działalności Usługodawcy lub zmiany przepisów prawa.
  2. O dokonanej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Użytkownika drogą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail lub w drodze korespondencji wewnętrznej kierowanej do Użytkownika przez mechanizm informatyczny na Konto Użytkownika, na 14 dni przed ich wejściem w życie.
  3. Użytkownik i Specjalista ponoszą odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie posiadają dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu, oraz wynikające z tego faktu skutki w postaci nieotrzymania powiadomienia określonego w ust. 2.
  4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umowy o świadczenie Usług jest prawo polskie.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.
  6. Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających ze świadczenia Usług, w przypadku sporów z Użytkownikami niebędącymi konsumentami jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Lubuskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl oraz pod adresem: https://konsument.gov.pl/. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.