Jak reklamować się jako fizjoterapeuta? Zbuduj z nami swoją markę!

Jak reklamować się jako fizjoterapeuta? Zbuduj z nami swoją markę!

W obecnych czasach, aby prowadzić dobrze funkcjonujący biznes i nie narzekać na zbyt małą liczbę pacjentów, trzeba potrafić się odpowiednio zareklamować. Świetne wykształcenie, liczne kursy czy nawet duże doświadczenie może okazać się niewystarczające, jeśli nie będziesz dobrze widoczny w sieci. Bardzo dobrym pomysłem jest stworzenie własnego profilu na portalu skupiającym fachowców z danej branży i poinformowanie tam o swoich umiejętnościach. Liderem wśród takich stron jest eFizjoterapia.pl. Nasz portal powstał właśnie po to, aby pomagać fizjoterapeutom rozwijać ich działalność oraz oferować pacjentom możliwość łatwego i intuicyjnego wyszukiwania odpowiedniego fachowca. Jakie plusy ma posiadanie dobrze wypełnionego profilu na portalu eFizjoterapia? Które informacje najlepiej pomagają w zdobywaniu nowych klientów?

 

reklama dla fizjoterapeuty, jak reklamować się jako fizjoterapeuta, budowanie marki fizjoterapeuty, budowanie wizerunku fizjoterapeuty

 

1. Profesjonalne zdjęcie i spis specjalizacji

Nie bez powodu mówi się, że pierwsze wrażenie jest tak ważne podczas nawiązywania różnego typu kontaktów międzyludzkich. Warto to wykorzystać w czasie wypełniania swojej wizytówki. Profesjonalnie wykonane zdjęcie, na którym dodatkowo widać przyjazny uśmiech, wzbudza zaufanie i zachęca, żeby kliknąć w taki profil. Wielu pacjentów podczas poszukiwania osoby zajmującej się fizjoterapią zwraca ogromną uwagę na pierwsze wrażenie, jakie sprawia fachowiec oraz czy czują się w jego towarzystwie bezpiecznie. Wizytówka-widmo na pewno nie pozwoli Cię dobrze poznać i wywrzeć pozytywnego wrażenia. Ważne jest również dodanie wszystkich swoich specjalizacji, które znajdziesz pod postacią gotowych haseł w panelu fizjoterapeuty. Wystarczy je tylko zaznaczyć i gotowe!

 

reklama dla fizjoterapeuty, jak reklamować się jako fizjoterapeuta, budowanie marki fizjoterapeuty, budowanie wizerunku fizjoterapeuty

 

2. Kalendarz do umawiania wizyt online

Świat ciągle się zmienia i pędzi coraz szybciej, ale dzięki temu pozwala korzystać z możliwości, których kiedyś nie było. Wiele spraw, które dawniej trzeba było załatwiać osobiście lub telefonicznie teraz można zrobić za pomocą kilku kliknięć. Dlatego naprawdę warto umożliwić swoim pacjentom rezerwowanie wizyt online, bo to ogromne ułatwienie zarówno dla fizjoterapeutów, jak i dla samych klientów. Utworzenie kalendarza wizyt online sprawi, że przyszli pacjenci będą mogli w każdej chwili zarezerwować wybrany termin. Co więcej, sprytny system automatycznych przypomnień i potwierdzeń pomaga zmniejszyć problem z wizytami odwoływanymi na ostatnią chwilę. Pacjenci na pewno docenią to wygodne rozwiązanie, a Ty będziesz mieć w jednym miejscu cały wykaz wizyt na konkretny dzień.

 

reklama dla fizjoterapeuty, jak reklamować się jako fizjoterapeuta, budowanie marki fizjoterapeuty, budowanie wizerunku fizjoterapeuty

 

3. Zakres świadczonych usług

W obecnych czasach każdy poszukuje jak najprostszych rozwiązań. Nie ma sensu z tym walczyć, a lepiej wykorzystać to do wzmocnienia swojego wizerunku jako specjalisty. Fizjoterapia to bardzo pojemny i ogólny termin, więc warto doprecyzować, czym dokładnie się zajmujesz, tak aby nowy pacjent mógł Cię z łatwością odnaleźć. Zupełnie innego fizjoterapeuty będzie poszukiwać matka zaniepokojona stanem zdrowia swojego dziecka, sportowiec z naciągniętym mięśniem czy pracownik biurowy z przewlekłym bólem kręgosłupa i głowy, a to jedynie tylko kilka przykładów. Warto jak najbardziej szczegółowo opisać swoje usługi, tak aby nowi pacjenci bez problemu do Ciebie trafiali.

 

reklama dla fizjoterapeuty, jak reklamować się jako fizjoterapeuta, budowanie marki fizjoterapeuty, budowanie wizerunku fizjoterapeuty

 

4. Informacje o specjaliście

Odpowiednie tytuły i certyfikaty wzbudzają zaufanie i świadczą o dobrym przygotowaniu do zawodu. Wielu pacjentów w pierwszej kolejności właśnie na to zwraca uwagę, kiedy poszukują specjalisty dla siebie. Dlatego nie warto być skromnym! W rubryce przeznaczonej na informacje o fizjoterapeucie powinno znaleźć się jak najwięcej na temat Twojego doświadczenia zawodowego, wykształcenia czy dodatkowych certyfikatów. Warto pamiętać o zasadzie, że jeśli jest się czym chwalić, to trzeba to podkreślać i o tym jak najczęściej wspominać. Pamiętaj jednak, by nie stosować przy tym żadnych haseł marketingowych czy języka korzyści. Prawo pozwala fizjoterapeucie jedynie na informowanie o jego umiejętnościach i wykształceniu, ale nie na reklamowanie się. Wiecej informacji na temat legalnego promowania się jako fizjoterapeuta znajdziesz tu.

 

reklama dla fizjoterapeuty, jak reklamować się jako fizjoterapeuta, budowanie marki fizjoterapeuty, budowanie wizerunku fizjoterapeuty

 

5. Opinie pacjentów

Ostatni punkt, ale wcale nie mniej ważny! Zbieranie pozytywnych opinii na temat swojej pracy jest kluczowe, jeśli chcesz wzmacniać swoją markę osobistą oraz być znany jako świetny specjalista. W czasach sprzed Internetu to właśnie za pomocą poczty pantoflowej można było się dowiedzieć, kto jest dobry w tym, co robi, a kogo lepiej omijać szerokim łukiem. Obecnie także korzysta się z poleceń i ludzie właśnie im najbardziej wierzą. Dlatego warto zadbać o to, aby zbierać na temat swojej pracy jak najwięcej pozytywnych opinii, które najlepiej zaświadczą o Twojej wiedzy i doświadczeniu.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkich funkcji eFizjoterapii? Na start oferujemy aż 6 miesięcy darmowego konta premium! Na pewno nie będziesz żałować!